På denne siden vil du løpende finne gode tilbud aktuelle for både privatpersoner, store og små virksomheter. Vårt mål er at det skal være enkelt å få hjelp, og med tydelige beskrivelser av hva vi kan levere – så er det også enklere for din virksomhet å komme videre og få ting gjort.
Her kan du lese mer om våre unike tilbud som vi vet mange har behov for og trenger hjelp til:
- Behov for tekst
- Løpende lenkesjekk av ditt nettsted
- Har du større datamengder som må vaskes og struktureres?
- Helsesjekk av ditt nettsted
- Behov for nettside eller blogg?
- Kompetansepakke (e-læringskurs / nankurs)
- Utarbeidelse av rutiner og veiledninger
- Nyhetsbrev – oppsett og utsending
- Få besøk og lite engasjement?
- Gründer eller oppstartsfirma?
1. Behov for tekst?
Vi gjør tekstjobben for deg. Enten det er tekst til nettside eller nettbutikk, behov for artikler, blogginnlegg, annonsetekst eller andre typer tekstoppdrag, så kan vi hjelpe! Teksten reviderer vi inntil du er fornøyd, men vi vil også gi faglige vurderinger i dialog med deg – slik at effekten av teksten rettet mot målgruppen blir best mulig.
500 ord hvor vi i tillegg har et fokus på SEO
Kun kr 999,-
2. Løpende lenkesjekk av ditt nettsted
Defekte lenker på et nettsted er negativt når du skal prøve å få en god plassering i Google. Dersom det blir for mange lenker som ikke fungerer (med f.eks. 404-feilkoder), så ser ikke algoritmene til Google på det som veldig positivt.
For besøkende til ditt nettsted kan feil på lenker også gi virksomheten din et dårlig omdømme, og vi vet alle at det å klikke på en lenke som viser seg å ikke fungere – er nokså «irriterende». Lenkesjekk bør derfor være rutine å gjennomføre.
Rapport hver 3. mnd. over defekte lenker (for nettsted med opptil 500 sider)
Du får tilsendt en rapport med hvilke lenker som ikke virker, og på hvilke sider de er. Kr. 1790,- pr. rapport.
3. Har du større datamengder som må vaskes og struktureres?
Det å manuelt gå igjennom lange lister, enten det er i tabellform i Excel, i tekstdokumenter, innhold fra nett eller andre kilder – tar tid. Det kan være at du sitter med lister som inneholder ustrukturerte data – og dette gir hodebry for mange. Vi har vasket og strukturert data i godt over 20 år, og vi sammenstiller og setter opp datene etter dine ønsker.
4. Helsesjekk av ditt nettsted
Tar du godt vare på nettsiden din? Har virksomheten satt av nok ressurser til deres ansikt uttad (som nettsiden faktisk er)?
Nå får du et svært godt tilbud som vil gi en pekepinn på hvordan det står til med dine nettsider.
Hvorfor ta en helsesjekk av nettsiden / nettbutikken?
Besøkende på nettsiden, nettbutikken eller i selvbetjeningsløsningene kan være alt fra nye potensielle kunder, eksisterende kunder, innbyggere, egne ansatte, samarbeidspartnere m.m. – og da ønsker du selvsagt at de skal få en god opplevelse og et godt inntrykk av virksomhetens nettsider.
Du ønsker ikke å miste kunder eller å få et mindre godt omdømme på grunn av feil som:
- defekte lenker
- en søkefunksjon som ikke fungerer eller gir de besøkende feil / lite relevante treff
- en mindre god navigasjonsstruktur som forvirrer mer enn den er til nytte
- manglende synlighet i viktige søkemotorer som gjør at få finner fram til ditt nettsted / din nettbutikk
- et komplisert språk og lite fokus på klarspråk
- en dårlig strukturert side hvor layout/oppsett og andre designelementer påvirker brukerreisen negativt
- en lite tiltrekkende side med feil når det gjelder bruk av tekst og bilder
- tekniske og kritiske svakheter (som kan påvirke tilgjengeligheten og hastigheten)
- manglende responsivt design som gjør at nettsiden ikke fungerer optimalt på flere enheter (PC, nettbrett og mobil)
- m.m.
Vi går igjennom ditt nettsted og gir deg en rapport med viktige forbedringspunkter.
Kr. 3900,- (er du ikke fornøyd med rapporten, da betaler du ingenting)
5. Behov for nettside eller blogg?
Drømmer du om å starte noe eget eller trenger du en blogg om et tema som fascinerer deg veldig?
Vi tar en prat for å høre om dine behov og ønsker. Setter deretter opp en nettside/blogg basert på den kjente publiseringsløsningen WordPress, slik at du når ut til verden!
Oppsett av nettside / blogg med inntil 5 sider. Vi setter opp et responsivt design/tema og installerer 3 plugins (f.eks. kontaktskjema, bildegalleri, lenkesamling) – og du får brukerveiledning tilsendt. Eventuelt så kan vi gi deg en time gjennomgang via Teams, slik at du kan legge ut og administrere innhold på din egen side.
Kr. 4500,-
6. Kompetansepakke (e-læringskurs / nanokurs)
Behov for kompetanseheving blant ansatte og ledere? Vi har kursportalen klar og kan bistå din virksomhet med kurs etter deres ønsker og behov. Noen kurs har vi allerede tilgjengelige i vår kursportal, og andre kan vi utvikle i samarbeid med din virksomhet.
7. Utarbeidelse av rutiner og veiledninger
Det er mange lovpålagte krav en virksomhet må følge. Har din virksomhet kontroll på rutiner, det å sikre beste praksis og følge lovverket på ulike områder? Kjenner de ansatte til hvor de finner rutiner og veiledninger? Mangler din virksomhet rutiner på viktige områder?
Vi bistår din virksomhet med både rutiner og veiledninger. Gjennom dialog får vi oversikt over mangler og behov – og gjør jobben for dere!
Mange års erfaring innen internkontroll, utarbeidelse av rutiner og veiledninger, avvikshåndtering m.m. gjør at vi kan hjelpe din virksomhet til en tryggere og mer effektiv arbeidshverdag!
8. Nyhetsbrev – oppsett og utsending
Nyhetsbrev er en viktig informasjonskanal for både egne ansatte, kunder, innbyggere og samarbeidspartnere. Vi vet hva som skal til for å lykkes med god internkommunikasjon og informasjon ut til eksterne.
Vi bistår med oppsett av nyhetsbrevløsning, utforming av layout/mal, innhold i samarbeid med din virksomhet og utsending, samt statistikk og analyse som gjør at vi får målt engasjement og effekter over tid.
Overlat jobben til oss, få kontroll på informasjonssflyten og sikre at relevante mottakere får viktig informasjon.
9. Få besøk og lite engasjement?
Opplever du at få besøker ditt nettsted, din nettbutikk eller dine kanaler i sosiale medier? Da er det nok på tide å gjøre noen endringer.
Send oss din nettadresse og ditt firmanavn, og vi sender deg en rapport på hva du bør gjøre annerledes. Du får en liste med tiltak som vi mener er viktig å ta tak i.
Kr. 2900,- (er du ikke fornøyd med rapporten, da betaler du ingenting)
10. Gründer eller oppstartsfirma?
Har prosessen stoppet opp i etablerings- / oppstartsfasen eller trenger du råd på veien innen strategi og forretningsplaner, valg av domenenavn, plattformvalg for nettside/nettbutikk/kursportal, i hvilke kanaler din virksomhet bør være, konkurrent- og markedsanalyser, spørsmål rundt andre type tekniske løsninger din virksomhet har behov for, ev. andre tema?